shadow

دنیای نو

shadow

دنیای نو

مطلب جدید

سلام.حالتون چطوره؟امیدوارم وبلاگ من تا اینجای کار براتون جالب بوده باشه.لااقل برای یه عده از شما.

راستش رو بخواهید من وبلاگ دیگری هم دارم.خیلی مجهزتر و کاملتر.البته هنوز دارم روش کار می کنم.تو اون وبلاگ خیلی چیزها هست.

چند روز پیش از خودم پرسیدم چرا نباید حرف دلمو تو یه وبلاگ دیگه بنویسم.یه وبلاگ که هیچکی ندونه نویسنده اش کیه و کجا زندگی می کنه.

به همین دلیله که اسم Shadow به معنی سایه رو برای خودم انتخاب کردم.تو این وبلاگ من دوست دارم در مورد آرزوهام و رویاهایی که در سر دارم حرف بزنم.در مورد آرمان هام و اعتقاداتی که دارم.شاید هم کمی هم سالاد درددل رو بهش اضافه کنم.نمی دونم چند نفر از شما از همچین وبلاگی خوششون میاد.شاید هم بعضی ها تو باب نظرسنجی و نقد آرمانهای دیگران نیستند و تو اینترنت فقط دنبال دانلود ترانه و آهنگ موبایل و ... می گردند.

اما کی گفته که ارزش یه عقیده یا ایده جالب کمتر از دانلود عکس و آهنگ و اینجور چیزهاست؟یا اصلا کی گفته وبلاگ باید حتما به اینچنین مسایلی بپردازه؟

به هر حال , سرتون رو درد نمیارم.فعلا میرم رو اون یکی وبلاگم کار کنم. Goodbye then.

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://zeynab73.blogsky.com

شمارو توی لینک وبلاگم گذاشتم.

ممنون از لطف شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد